تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۵۹۰
۰
plusresetminus
24 اردیبهشت با حضور پژوهشگر موسسه آینده روشن:

نقد مستند «ظهور بسیار نزدیک است» در دانشگاه مازندران

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران از برگزاری نشست نقد مستند «ظهور بسیار نزدیک است» از سوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران خبر داد.
نقد مستند «ظهور بسیار نزدیک است» در دانشگاه مازندران
به گزارش آینده روشن، حجت الاسلام سید حسین حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران گفت: اين نشست با سخنراني حجت‌الاسلام محمدصابر جعفري، از پژوهشگران موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) و سردبير مجله «امان» فردا (۲۴ ارديبهشت)‌ در سالن آمفي‌تئاتر دانشکده علوم انساني و اجتماعي پرديس دانشگاه مازندران برگزار می شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران، پاسخگويي به شبهات موجود و بررسي نمادهاي منحرف معرفي شده در فيلم با هدف روشنگري اذهان دانشجويان و اقشار مختلف جامعه از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این نشست تخصصی است.

حسینی تصریح کرد: به دليل موضوعات پيش آمده براي اين فيلم و شبهات موجود در آن به نظر مي‌رسد که دانشجويان از نشست استقبال خوبي به عمل آورند.

وی، برگزاری این گونه جلسات را زمینه ساز آگاهی نسل جوان جامعه با مسایل مربوط به ظهور خواهد شد، ادامه داد: متأسفانه برخی مطالب بیان شده در مستند «ظهور بسیار نزدیک است» سبب ایجاد برخی شبهات در سطح جامعه بویژه نسل جوان شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران با تأکید بر اینکه باید زمینه شناخت بیشتر نسل جوان با اندیشه های مهدوی و مؤلفه های جامعه منتظر از سوی متولیان عرصه دین و فرهنگ فراهم شود، بیان داشت: متأسفانه عدم شناخت و عمیق جوانان نسبت به برخی مسایل نظیر مهدویت می تواند زمینه ساز انحراف در این بخش شود.

انتهای پیام/گ/
https://ayandehroshan.ir/vdchtvnmd23nw.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما